Kuka vastaa ?

lauantai 5. toukokuuta 2012

#11 paineita




Olin vapun tyytyväisenä kotona ja siemailtiin kaverin kanssa vähän kuoharia sivistyneesti.. Sitten palailin opiston elämään... Latasin myös faceen tommosen uuden profiilikuvan pitkästä aikaa :D kesäfiilistä..


Joo, sit eilen meillä oli aamulla enkun tentti, johon olin lukenut pari kertaa pikalukuna ja se vissiin meni ihan jees, kait siitä läpi pääsee :D Sit iltapäivällä oli kauan odotettu ratsastusnäyttö..Menin Oonika nimisellä suokilla jolla olin kerran aijemmin menny joskus talvella. Se oli ihan hauska mut esteosuus meni aikalailla penkin alle ko en osannu yhtään hypätä sillä hepalla ja kontrolli meni johki puskaan eikä saatu hyvii paikkoja esteille jajaja olin aika jännittyny fyysisesti niin heppakaan kamalan rento sit ollu. Itsekritiikki toimi itsearvioinnissa lopuks ja opettajat Anni ja Vinnu anto sit vähän palautetta ja sain myös kehuja hevosen liikkeisiin mukautumisesta ja hevoseen vaikuttamisesta. Samalla tää oli soveltuvuuskoe rempalle et paineet oli "pienet" ja jännitys katossa ennen kun pääsin pollen selkään, huh! onneks se on nyt ohi, vielä jälkellä haastattelut suuntautumisista ens viikon tienoilla vissiinkin.

Sit tänään meikäläisellä oli klo 10.45. haastattelu siihen Ypäjä- reaalisarjaan. Se otettiin koko systeemi videolle ja lopuks vielä ottivat pari kuvaa pihassa. Se oli aika hauskaa ja ne kyseli vähän kaikkee asuntola- ja kotielämästä ja koittivat selvittää et millanen ihminen mää olen. Loppuun kuvaaja sanos et "Me varmasti nähään vielä" eli jos hyvin käy niin oon sit ens talvena julkastavassa tv-ohjelmassa :D joo no ei pidä innostua vielä liikaa mut hyvä fiilis tästä jäi.

Tämmöstä tässä, kohta olis tarkotus käydä Sole kävelyttämässä ja sit illalla suuntaan Somerolle pitään hauskaa kera kavereiden (:

Hyvää viikonloppua ihmiset !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti