Kuka vastaa ?

perjantai 6. heinäkuuta 2012

#27 Toimihenkilötehtäviä

Finnderby loppus sunnuntaina ja maanantai oli sitten vapaa päivä:)  Tutustuin viikon aikana muutamiin tanskalaisiin ja hyvästeltiin ne sitten työviikon päätteeksi. Tuntuu kummalliselta kun pitää taas puhua vaan suomea kun ollaan lähes koko viikko puhuttu englantia :D Vähän tylsää, oli hauskaa puhua muutakin kun suomea, ruotsin vääntämisestä en kyllä sitten sano mitään...kaipaa hiomista! Maanantai-illan päätteeksi vetäsin vielä mukavan 8km lenkin ympäri Ypäjää, sen jälkeen uni maistui!

Ai niin ja sit saatiin kans tämmöset passit kaulaan Derbyssä, joitten kans päästiin talleihin, ruokalaan ja saatiin liikkua ilmaseks kisa-alueella, pakko näyttää :D


KISAVIIKKO alkoi myöskin tiistaina ja siellä oon sitten tän viikon duunissa, eli en päässyt kotiin..tarkoittaen että oon 2 vk putkeen opistolla..:c
Oon lenkkeilly tällä viikolla joka päivä väh. 6km. On ollu niin aurinkoista ja lämmin et on tehny mieli lähtee urheilemaan :D Haha, joo ja oon nyt kisaviikolla ollu mm. verryttelyvalvojana, maastoestetuomarina, liputtajana ja porttivahtina estekentällä. Keskiviikkona olin myös luokkakaverin kisahoitajana kenttäkisoissa ja Susamurun "Ypäjä" tv-sarjan seuras meitä melkein koko päivän. Kisaaja on meinaan siinä ohjelmassa päähenkilönä, Pinja siis. Oli ihan mielenkiintosta mutta illalla oltiin kyllä väsyneitä,..olin juossu Pinjan perässä koko päivän ja kantanu sen tavaroita helteessä, huh! Sitten kuvaajat otti musta viel lopuks mun huoneessa jonkun oman haastattelun kisapäivästä.


Sitten halusin näyttää teille sen mun puhelimen hienon blingatun takakannen josta oliki jotain viime kerralla :D

Vanha


Uusi


Että tämmösta kisailua ennen kesälomaa :) Sunnuntaina pääsenkin sitten iltasella kotiin ja lähenkin heti loman alkuun Liperiin (Pohjois-Karjalassa) mökkeilemään ja heppaileen Teijan Tallille. Omia ponskeja on kyllä jo ikävä<3
Feelixiä varten mulla onkin tulossa kesälomaviikoille 3 viikon lukujärjestys että sais vähän lihasta läskin tilalle ja ponilta karsittua pahoja tapoja, katotaan mitä tulee mutta odotan innolla :))








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti