Kuka vastaa ?

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

#115 Valokeilassa tänään: Palé !!

Olipa hämmentävä otsikko....
Tänään on ollut ihan kiva päivä, vaikkei me olla oikeastaan tehty mitään muuta kuin kuvailtu ulkona. Nyt siellä sataa, joten siirryimme kämpille, syötiin ja muokkailin nämä tämän päivän tuotokset ja latasin tännekin.

Tarkoitus oli siis saada meille molemmille - Saralle ja minulle - uudet profiilikuvat Facebookiin ja kuvia ladattiin koneelle yhteensä 420, joista ehkä 10 olivat sitten ihan kelvollisia minun kuvistani. Eli ei mikän helppo homma ollutkaan, mutta toooodella kivaa koska rakastan kuvaamista ja kuvattavana olemista. Tosin yleensä minä olen se, joka liikkuu kamera kädessä.. Tänään kuvauspaikat ja olosuhteet olivat aika tosi haastavia kuitenkin, jotenka kameran edessä vaadittiin kovaa panostusta ja kameran takana taas suunnatonta tsemppausta. Kaikenlisäksi ilma oli sellainen että olisi tarvittu ehkä kaksi hupparia ja toppatakki kun tuuli puri kosteassa ilmassa niin hyvin kiinni että oli tosi kylmä hyppelehtiä hupparilla, mutta pakko oli vähän uhrata näille kuvauksille :D Olihan ne Suomen Huippiksetkin islannin vuoristoilla vähissä vaatteissa värjöttelemässä! Suurinta priorisointia vaati varmastikin mielikuvituks, joka kävi vaihteeksi todella hitaalla.. Eli lopputulos oli sitten 400 todella tylsän näköistä kuvaa ja 20 muokkaamalla paranneltua kuvaa. Lisähaastetta toi se, että minulla oli hiukset vaihteeksi auki ja sää oli aikas tuulinen, joten kampaus oli oikeastaan heti alkumetreiltä aika höntön näköinen, tosin hyvä asia tuulessa oli se että se elävöitti kivasti kuvia.

Mutta pälpätykset sikseen ja kuvia kehiin !



Tämä oli yksi ehdottomista suosikeistani








Tämä sitten päätyi nyt ensimmäiseksi proffakuvaksi. Luultavasti osa noista muistakin päätyy jossain vaiheessa Facebookiin, mutta saitte nyt etuoikeutettuina nähdä ne jo :D

Semmosta..: ) Ei tuossa nyt ihan kaikki ollut vielä, mutta ehkäpä säästän muutaman vähän myöhemmälle. Laitoin nyt sitten isoiksi nuo kuvat, että näettekin jotakin, mutta kummasti laatu huononi heti, vaikka picasassa näyttää vielä ihan hyvältä.. Mitäs mieltä olitte näistä? Otan ihan mielelläni kommenttia ja kehittävää kritiikkiä sillä tässä hommassa minä haluan todella kehittyä ! Kiitos(:

-Palé


20 kommenttia:

  1. Ihania kuvia, oot kyllä todella nätti! :)

    VastaaPoista
  2. niimpä! ooot ihan kauheeen kaunis!! oon sun ulkonäölle kateelline :D!

    VastaaPoista
  3. ainii ja ku oot nii pieni , kaunis, ja laiha ... ääh oon niin kateellineeee:D

    VastaaPoista
  4. voi ei oot niin pieni :3

    VastaaPoista
  5. tosi upeita kuvia :) ja noi siniset kengät tuo kivan piristeen kuviin !

    VastaaPoista
  6. Vähä niinku olet kaunis!!! :O Kaunis,pieni, helposti kuvattava:) Tyra Bankskin kalpenee,ku näkis nää:) tosi hyvä postaus ja ihania kuvia:) olen kade :/ :D

    VastaaPoista
  7. Abua!!! ihan sika kaunis olet!! Tyra Bankskin kalpenee kun näkis nämä kuvat:) Mä olen ihan sika kade :D :/ :D hyvä postaus:) sä olet kato niin pieni,kaunis ja kuvat on niin ihania! ku oisit joku malli:O :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi no nyt on Palé kyllä imarreltu viimesen päälle...Kiitos kovasti Banni:)!

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Sussu<3 Maailman paras mörkö

      Poista
    2. Onko sussulla blogia?

      Poista
  9. oot tosi kaunis! hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
  10. Paletiin oot kaunis ja sullon ihanat hiukset (:! Ja tosiaan noi siniset kengät toi kivasti pirteyttä kuviin ^^ :)) ++ tuo jotain hyvää suklaata mulle tuliaisiks ;)?

    - kakku!

    VastaaPoista
  11. Oot tosi kaunis!! Ihania kuvia!! :)

    VastaaPoista