Kuka vastaa ?

sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

#197 Kulunutta viikkoa kuvina

Lyhyellä selostuksella..Laadun takaa puhelimen kamera, koittakaa kestää!



 Taas kunniaa auringonlaskulle.. Kävin varsinkin alkuviikosta aika paljon sitä ihailemassa iltaisin.


Alkuviikkoon mahtui myös Yyterin reissu. Tosin sää oli niin tuulinen että tämmöinen vilukissa kun olen niin en päässyt kunnolla nauttimaan auringosta..


Äite löysi muuttolaatikoita tyhjentäessa tämmöisen lapun, jossa on minun nimiehdotuksia joita olivat kirjoitelleet ennen syntymääni :D Olen ihan tyytyväinen tähän Pauliinaan, mutta olisi ollut aika makeeta olla Vilja tai Maire, persoonallisuutta (;
Oikeesti...Janus!? :D 
Samoista kansioista löytyi myös Pauliina 6v;n alkutaipaleita kirjailijan hommissa..:DDD Antakaa mun kaikki kestää.. Huomaa kyllä ettei ole paljoa kehitystä tullut.. Vai onko? ;)


Ehkä elämäni laadukkain kuva.. Tästä sen verran, että oma "huone" on nyt sisustettu kunnolla, löytyy hienoja julisteita, uusi peili ja kaikki (: Kuvassa komeilee myös kuluneen viikon "shoppailureissun" löytö, joita tuli muuten kaksi, eli miesten t-paita. Coool!


Tänään kävin vielä pitkästä aikaa moikkaamassa lenkkipolkuja samalla kun kävelin äiteltä isälle.


Isällä odotti tämmöinen! Meijän piti iskän kanssa tehdä vanhasta ruostekasasta mulle pyörä, mutta mikäs odotti tänään kun tulin äiteltä minua siinä pihassa! jotenkin ei kuitenkaan haittaa että miehet tekee joskus miesten hommat ilman että muijat tulee sotkemaan asioita...xDDD pakko vaan leijua vähän, oikeesti tsekatkaa toi..himo makee! kiitos iskä c: vielä renkaat alle ja meitsi lähtee tien päälle

Ennen


Jälkeen
~Palé

2 kommenttia:

  1. Vähä siisti toi pyörä!!! varmasti tekee mieli lähtee ajamaan ku täällä ruudun toisella puolella on IHAN SAIRAAN KADE :D

    VastaaPoista
  2. Ihan superhieno toi pyörä! :D aika iso muutos kieltämättä :D

    VastaaPoista