Kuka vastaa ?

maanantai 15. heinäkuuta 2013

#198 Toivepostaus - kuvia

Okaay, pienellä viiveellä sain jotain kuvia kehitettyä kasaan tätä postausta varten.
Parhaani mukaan yritin kaikki toiveet täyttää tähän :)

kuva lemmikeistä
Viiru, Aili ja Laku


meikit

inhottavimmat kenkäni
Rumat lenkkarini..:c

rakkain pehmoleluni
Opiskelukaveriltani saatu Soolemiioksi nimetty heppapehmolelu joka matkaili minun mukana myös Belgiassa

lempparikoru
Tai yksi niistä, tosin en kauheasti käytä tätäkään

uusi tuttavuus
Tähti

kesä
Kesä 2013


rakkain hevonen
Alma<3

jotain tärkeää
Vaimo :D (Sara)

jotain rakasta 
Ystäviä/siskoja

minä kilpailuissa
Kisaviikko 2013

minä pienenä
1-vuotias Palé


onni

uusi asia
Uutuuspyöräni


paras kuvani
En osannut päättää parasta kun kuvia on niiiin paljon, mutta itse tykkään näistä kissakuvista suuresti c:


Semmoinen extremepostaus! Jos tulee jollekin jotain mieleen mitä haluaisi minun postailevan niin ehdotuksia otetaan vastaan (:


~Palé

4 kommenttia:

  1. Awwwww, kuinka söpö olet ollut pienenä<3333

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi, sul on tollai siisti vanha pyörä!!! Mäki haluun tommosen(oon ihan hulluna kaikkii vanhoihi pyöriin!):D

    VastaaPoista
  3. Tee postaus kavereistasi :)

    VastaaPoista
  4. Ajattelin ehdottaa samaa kuin tuo ylläoleva. Kerro kavereistasi :)

    VastaaPoista