Kuka vastaa ?

tiistai 30. heinäkuuta 2013

#207 Palé laulaa coverin

Jooo, elikkäs YouTubessa on Palevlogille tullut huikea määrä tilaajia ja olen skipannut 100:n ja 200:n tilaajan spessuvideot kokonaan, joten olen luvannut laulaa coverin kanavalleni kunhan tuo 300 tilaajaa tulee täyteen! Jos blogin lukijat tahtovat nähdä/kuulla siis kun hoilotan teille, niin käykäähän painamassa kanavani tilausnappulaa niin edistätte tätä asiaa (;

Tosiaan, mun heppailusta on nyt kysytty jonkun verran ja täytyykin sanoa että en tällä hetkellä juuri käy missään tallilla. Olen edelleen lomalla Pirkkalassa mutta lopetin jo Tähti-suokin kanssa touhuilun tältä kesältä ja nyt lähinnä olen kotona äitellä ja iskällä, joten mitään heppajuttua ei ihan lähiaikoina vielä tule..pahoitteluni :c

Mutta! Käykäähän tuolla tuubin puolella tsiigailemassa mun videoita jos yhtään elämäni vielä kiinnostaa!


Tämmöisin terveisin tänään

~Palé

4 kommenttia: