Kuka vastaa ?

sunnuntai 25. elokuuta 2013

#213 Vielä ei ole sun aikas lähteä

Kuulet mun tulevan jo pellon toiselta puolelta, tuut mua vastaan ja tervehdit mua hiljaa, ilman sanoja ja toivotat tervetulleeks. Mä ymmärrän sun elekieltä  niinkun säkin mun. Silitän sun kaunista päätä ja suljen silmät. Voin vaan toivoo että tiedät mitä ajattelen susta.



Höriset lempeästi ja tuut ihan muhun kiinni, painat turpas mua vasten ja vedät syvään henkeä. Miten ihanaa tuntea sun silkkiturpa ja pehmeä karva ihoa vasten aina viikkojen jälkeen kun ei olla nähty.



Oot niin rauhallinen etkä murehdi huomisesta. Sä et tiedä että pian voi tulla hetki kun me kaks nähdään viimeisen kerran. Mutta ehkä niin on parempi. En haluais sun tuntevan sitä kipua ja surua jota mä tunnen aina kun käyn sun luonas ja yritän pitää mielessä, että nää hetket on jotain uskomattoman ainutlaatusta mitä meille kahelle voi antaa.



Mulle on vaan tärkeetä että sulla on hyvä olla ja että saat elää hevosen elämää vaikka et teekään enään töitä. Työtä jota rakastit tehdä ja työtä johon sut on luotu, liikkumiseen. 

Kakku:)


Oot niin kiltti, niin sympaattinen ja hellyydenkipee etten voi kun halailla, suukotella ja rapsutella sua kun tuun sun luo. En voi päästää irti hetkekskään. Vaikka mua harmitaa että tää kaikki voi loppua pian, niin tärkeintä on se mitä toinen suhun jättää. Muistot jotka on jääneet yhteisestä ajasta mieleen, ne säilyy aina. Toivon että säkin muistat meijän hyviä aikoja. 


On niin ihanaa sanoa "Hei!" kun tapaamme jälleen, mutta niin vaikeaa sanoa "Näkemiin!" kun tiemme taas erkanevat. Se riski on vain otettava. Ei voi pelätä niin paljoa menettämistä että ei päästä ketään lähelleen. Mun pitää oppia se.



Can u see that smile on her face? U made it.



Kaikki kuvat ©Kakku (lukuunottamatta kuvaa jossa hän itse on)


~Palé


5 kommenttia:

  1. Niin samat fiilikset oman turpaeläimen kanssa, joskin se on vain myynnissä ;'<

    VastaaPoista
  2. ihana postaus<3, onko alma vai lähdössä vihreemmille laitumille vai ymmärsinkö väärin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa olla tai saattaa olla että ei..Vielä ei ole varmaa mikään.

      Poista
  3. melkein tuli "tippa linssiin" kun tuli tuosta mieleen kaikki ihanat eläimet jotka olen menettänyt...

    VastaaPoista