Kuka vastaa ?

perjantai 6. syyskuuta 2013

#215 Onnellinen ihminen ei sure sitä mitä häneltä puuttuu, vaan iloitsee siitä mitä hänellä on♥

Alman kuvia eilis illalta♥





Palén tylsä viikonloppu..



Sepin kanssa käytiin viimeviikonloppuna mummolassa♥



Kotipihan koristuksia




Iskän kaverin auto kävi komeilemassa pihassa..:D



Tuosta vähän piristystä harmaisiin syysiltoihin! Älkäähän vilustuko, itse oon vähän flunssassa nyt. Tarkoitus oli mennä tänään Kakun kanssa käymään kaupungissa, mutta ollaan molemmat hieman puolikuntoisia, joten katsotaan josko huomenna. Lisäksi mulla on nyt aika monella toverilla synttäreitä tässä lähiviikkoina, joten pitäisi keksiä lahjojakin jostain..:)

Me ollaan Sepin kanssa jo hyviä ystäviä ja vietetään täällä iskällä yhdessä rentoja päiviä. Kävin viimeviikon torstaina myös Ypäjällä puhelemassa kuraattorille opinnoistani jotka on nyt keskeytyneet väliaikaisesti. Siinä sitten tapasin parit kaveritkin joita oli ollut ihan kamala ikävä♥ Tämän viikon maanantaina Aletta ja Ulla tulivat opistolta moikkaan mua Tampereelle ja käytiin mm. Näsinneulassa tsiigaileen maailmaa korkealta ja sitten törmättiin keskustorilla Radaankin. Käytiin kiertelemässä Koskikeskuksessa ja jutusteltiin mukavia..

Oon tehnyt nyt aika paljon videoita, joten ajattelin välillä päivittää blogiakin kunnolla! Tänään vielä tulossa Youtubeen ainakin yksi video kun nyt tässä on aikaa niitä tehdä. Lisäksi pian saatte kuulla yhden aika merkittävän muutoksen mun elämässäni joka tapahtuu näillä näppäimillä.. Siitä en paljasta vielä enempää.

Hyvät syyskuun alut kaikille!

~Palé

4 kommenttia:

  1. saanko kysyä että miksi opinnot on keskeytynyt?:o

    VastaaPoista
  2. Onko Almalle käyny jtn ? :0

    VastaaPoista
  3. Anteeksi kun olen utelias, mutta miksi olet keskeyttänyt koulun väliaikaisesti?

    VastaaPoista
  4. miks et oo nyt koulussa?

    VastaaPoista