Kuka vastaa ?

maanantai 16. syyskuuta 2013

#217 Miksi mä olen niin hiljainen?


Heyy, ootte varmaan huomannu etten oo ollu kovin aktiivinen viimeaikoina tän blogin parissa. Syy on yksinkertaisesti siinä että piän taukoa koulusta ja järkkäilen omia asioitani, eikä mulla oo paljoo mitään kerrottavaa.

Lupasin kertoa jotain merkittävää mitä mun elämässä tapahtuu. Asiahan on niin, niinkun jotkut ovat jo arvailleet, että Alma lähti viimeviikolla takaisin edelliseen kotiinsa niitten sen jalkavammojen takia. Elikkäs mulla ei ole nyt hevosta. Enkä aijo hankkia uutta, ainakaan vielä. Ehkä sitten myöhemmin kun itse tienaan rahaa ja voin sen pidosta maksaa.

Nyt kuitenkin pyrin saamaan asioita/itseäni kuntoon ja päästä vielä takas koulunpenkille jossain vaiheessa. Olen nyt ollut lähinnä kotona vain tekemättä mitään, paitsi vlogannut jotenka mitään kerrottavaa täällä ei oikein ole. Jos haluatte seurata mua vielä, suosittelen siirtymään mun vlogikanavalle, koska sen päivittelyä jatkan edelleen viikoittain. Teen covereita, vlogeja, haasteita yms..:)

Parin viikon päästä onkin mun 18v. synttärit ja siitä tulee varmasti vlogiin mielenkiintoista videomateriaalia!:)

Mutta tosiaan, niinkuin otsikko kertookin, aijon jättää tämän blogin toistaiseksi tauolle. Jatkan kirjoittelua ehkä jossain vaiheessa taas, kun tulee aihetta kirjoitella. Mutta turha sitä tekstiä on tänne väkisin vääntää jos ei vaan tunnu siltä.. Koska sen kyllä huomaa sitten kun sitä tekstiä lukee, ettei sen kirjoittaja edes oikeastaan omista mitään motiivia kirjoittaa sitä.. right?

Mutta palaillaan me ja liittykää ihmeessä mun YouTube-kanavan tilaajiks! En aijo somesta poistua kokonaan sentään (;   ---> Palevlog


Tuossa vielä yksi koostevidi jonka tein Almasta<3


Kiitos ja kumarrus, tavatkaamme joskus vielä tälläkin sivustolla<3

~Palé

3 kommenttia:

  1. haahaa!! hoksasin mikset oo ollu koulussasi pitkään aikaan (tää ei kyl ehkä pidä paikkansa mut ihan sama :DDD) sä oot osallistunu idolsiin niin sulla on ollu niin paljon kuvauksia että et oo kerinny kouluun!!! :ddd vähään oon viisas jos oiski totta!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa:DD paras syy ikinä! mutta valitettavasti ei kuitenkaan näin ole:c ehkä joskus;)

      Poista
  2. Sulla on näköjään suuri side almaan...

    VastaaPoista