Kuka vastaa ?

maanantai 13. tammikuuta 2014

#226 En uskalla tanssia!

Hei!

Täällä alkoi pari pv sitten talvi! o__O lunta on tupruttanut yötä päivää ja pakkastakin on rapsakat -15 astetta, huhhhuh! Mutta tänään on paistellut aurinko pitkästä aikaa ja oioi kun oli kirkasta pihalla, ihan  häikäsi:D Enpä ole paljoa ulkoillut siis, koska en tykkää oikein talvesta, mutta viihdyn sisällä herkutellen mangopiltillä:3

Tänään piti aloittaa Tampereen HipHop Housella Street Dance, mutta arvatkaapa uskalsiko ujo pikku Pale mennä sinne vieraiden ihmisten sekaan...eipä tietenkään .__. ärsyttää kun olen oottanut sitä niin kauan ja sitten kun pääsisi niin ei uskalla! pöh..


Mä olin tuossa pari viikkoa sitten kavereitten luona vähän juhlimassa kun muutama toveri läks inttiin. Siellä ne nyt leikkii pyssyillä maastopöksyissä:) Ite oon useempia vuosia haaveillut pääseväni armeijapojaksi joskus, mutta en oikein usko että tämmöinen pikkuinen likka siellä pärjäisi..Poliisikoulukin kiinnostaisi mutta sinnekin olen liian lyhyt!:DD Ei auta kun kasvaa vielä lisää! En ole ollut nyt some:ssa kovin aktiivinen, kun oon ollut vähän flunssassa ja muutenkin väsähtänyt. Välillä on hyvä pitää "luovaa suunnittelutaukoa", eikö?:D haha


2 kommenttia:

  1. Ei poliisikouluun oo nykyään pituusrajoja :)
    Oon ite 156cm pitkä, opiskelen turvallisuusalalla ja poliisikouluun ois suunnitteilla mennä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITÄ!!? OIKEEST? kuin siistiä!! tiiän mihkä haen yhteishauissa:D oumaikaaaad, kiitos sulle!!:D

      Poista