Kuka vastaa ?

keskiviikko 12. helmikuuta 2014

#230 Pale muutti omaan asuntoon!


Heippa kaikille! Piiitkästä aikaa taas blogin puolella:) Päivittelen vähän juttuja nyt jos täällä lymyää vielä joitain jotka eivät mun vlogikanavaa seuraa. Elikkä tosiaan Pale on muuttanut tässä noin viikko sitten omaan kämppään Tampereelle. Mulla on tämmöinen 32 neliöinen vuokra-asunto kerrostalon alimmassa kerroksessa. Oon viihtynyt hyvin yksinäni ja tykkään extremepaljon mun tori.fi:stä ostetusta punasesta kulmadivaanista:D

TÄÄÄÄLTÄ pääset vierailemaan Palen kotikoloon!:)

Tänään tuli muuten Youtuben puolella 2000 tilaajaa täyteen ja se tuntuu ihan uskomattoman suurelta ihmismäärältä! Kiitos kaikille tilaajille hirmuisesti:3





Maanantaina kävin Ideaparkissa Iiriksen kanssa. Ostin budget sportista uudet käsipainot, tai niitä lähdin hakemaan mutta eksyimme sen lisäksi pancho villaan syömään ja mussutin maissilastuja ja suklaakakkua:D Omnom. Kierreltiin myös Toys "R" Us ja mun oli aiiiivan pakko ostaa sieltä yks pehmolelu, kun ne kaikki söpöt nappisilmät huusi mua siellä hyllyillä ja päätin pelastaa yhden niistä kotiini... Tarkoitus oli ostaa jotkut uudet kengät, mutta kun en sellaisia löytänyt niin kenkärahat meni sitten pehmoleluun:D


Iiris ja palen uusi pupupehmo:3


Kattelin sitten yksi ilta leffaa kotona tylsyyteeni. Vähän erilaista mitä yleensä, kun oon tottunu kauhuleffoja kahtomaan, mutta mun oli aivan pakko katsoa tämä Disneyn Frozen, kun oon kattellu mainoksista miten söpö se lumiukko Olaf on. Nyt mä olen aivan rakastunut lumiukkoihin, vaikka inhoan talvea muuten koska en tykkää kylmästä, enkä lumesta..:l Ootteko te nähneet kyseisen leffan? Se oli ihan super hyvä mun mielestä ja meinas tulla parissa kohtaa tippa linssiinkin. Hyvin tehty elokuva!:)


Olaf♥









Jou..Ei mulla muuta tänään.
Heipaaaa!:3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti