Kuka vastaa ?

torstai 13. maaliskuuta 2014

#234 MITÄ TAPAHTUI SILLE "HEPPA-PALELLE"?



"Miks et opiskele enää ypäjällä? Aijotko enää ikinä ratsastaa? Miks sulla ei oo enää hevosia? Mulla on ikävä sitä entistä heppa-Palea.. Koska tulee taas heppapostauksia?" jne. Tässä teille nyt heppapostausta ja vastauksia kysymyksiinne:)

En saa jostain syystä tänne taaskaan ladattua videoita, en chromella enkä explorerilla, joten käykää kiltit kahtomassa tuosta linkistä videoni joka valaisee tätä aihetta ihan hirmuisesti! jookos kookos?:3






Olen meinaan nyt juurikin palannut heppamaailmaan takaisin!;)


2 kommenttia:

  1. Oon niin oottanu et kuulen mitä sun hevosharrastukselle sillon tapahtu, kiva et vihdoin kerrot!
    Ja vielä kivempaa, että oot taas alkanu heppaileen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäkin olen tätä odottanut:D oon niiiin häpihäpi kun oon taas alkanu hepoilemaan vaikka hetki sitten se tuntu ihan toivottomalta ajatukselta!^^

      Poista