Kuka vastaa ?

torstai 13. maaliskuuta 2014

#235 Tallilla kuvailemassa♥



Heippa kaikki!:)
Nyt kun olen taas palaillut pikkuhiljaa tallielämään, niin ei mua saa sieltä enää pois lainkaan:D
Oon tässä nimittäin muutamia kertoja käynyt kavereitten kanssa eri talleilla kahtomassa niitten heppoja ja ratsasteluita ja kuvailemassa. Tän yli puolenvuoden heppailutauon jälkeen oli alkuun tosi vaikee palata tallille ollenkaan ja luulin että kuolen jännitykseen:D Ihan kuin hepat ois jotain lohikäärmeitä jotka taikoo mut sekopääksi..

Mun ystävällä Ellalla on oma heppa Ylöjärvellä ja siellä uskaltauduin ekaa kertaa tämän tauon jälkeen hepan selkään. Menin Arska-suokilla loppukäynnit ja vähän ravia ja oli tosi hirmuista! Hauska huomata miten onnelliseks tuo harrastus mut oikeesti tekee. Tunne oli mitä mahtavin kun "korkein muuri" oli ylitetty ja pääsin tavallaan psyykkisistä peloistani yli! Sen jälkeen oon ollut paljon rennompi tallilla ja tän viikon keskiviikkona mä uskalsin samaisella hepalla jo laukatakkin pellolla, olin ihan elementissäni:) Se sisäinen "hurja poniratsastaja-Pale" pääsi valloilleen ja mä oikeasti nautin jostain ekaa kertaa tosi pitkään aikaan! Kiitos siitä kuuluu Ellalle joka on ollu mun heppaterapeuttini tässä kun oon palautunut omaan paikkaani, talliin♥

Tämän viikon torstaina olinkin sitten meijän vanhan Feelix-ponin vakioratsastajan, eli "siskoni" Kakun mukana Vahannan ratsutilalla kuvailemassa kun Kakku ratsasteli nykyistä ylläpitoponiansa Rallaa. Oli kiva ilta-aurinko tuomassa hienoa fiilistä lähes järveä muistuttavalle ratsastuskentälle.

Tässä olisikin muutamia kuvia mitä nappasin tallilta!












I'm Todellakin READY TO GO!




6 kommenttia:

  1. Jäätävä toi ton istunta eikä sais kattella ponin/hevosen päätä, vaa pitäs kattoo eteen! Good...

    VastaaPoista
  2. Voi kun Ihanaa :) Itselle tulee hyvä fiilis kun lukee näitä kun huomaa kuinka iloisella fiiliksellä itse oot menossa :)

    VastaaPoista
  3. ei pahal mut onks sulla siis mt-ongelmia? :) hyvää kevättä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jjjjooo siis masennusta ja semmoista tässä ollut, ei mitään hirmuista enään:) Kiitoksia samoin vain!:3

      Poista
  4. Hieno julkaisu ja tykkään muutenkin lukea blogiasi =)
    http://ilovefreshfashion.blogspot.fi

    VastaaPoista