Kuka vastaa ?

perjantai 1. toukokuuta 2015

#256 Leikin kampaajaa

Jani, mun poikaystävä on jo pitkään ehdottanut mulle, että leikkaisin itselleni sivusiilin. Värjäilin tässä sitten yksi päivä hiuksiani värinpoiston jälkeen saadakseni kirkkaamman violetin värin, ja sen operaation jälkeen hiukseni olivat melkoisen huonossa kunnossa, joten oli pakko ottaa sakset käteen ja leikata huonoja latvoja pois.

Olen siis jo useamman vuoden leikannut ja värjännyt itse hiuksiani, enkä kampaajalla. Toimenkuvaan on kuulunut myös äiten, siskon, kavereitten ja poikaystävän hiustenleikkuu ja värjäys joten homma toimii jo melko varmalla otteella. Musta tulee varmaan jonakin päivänä itseoppinut kampaaja tätä menoa..

Noh, mutta tuli sitten mieleen tämä sivusiilin leikkaaminen ja katselin hetken kuvia sivusiileistä, semmoisen 15min, jonka jälkeen päätin sen suurempia miettimättä leikata itsellenikin semmoisen.

Ensin lähti tupsu saksilla ja sen jälkeen ajelin Janin koneella siistin siilin. Olin yllättynyt työn tuloksesta positiivisesti vaikka en kovin korkeita odotuksia asettanutkaan lopputulokselle. Mun hiukset lyhenivät samalla aika reilusti ja mulla onkin nyt paljon lyhyemmät hiukset kuin mitä on ollut piiiiitkään aikaan. Nyt on sitten tämmöinen kesälook.



Alla vielä havainnollistava kuvakollaasi koko operaatiosta, värjäyksestä valmiiseen hiustyyliin asti.



Tyyli muuttui siis aika paljon, mutta ihan kivat noista omastamielestäni tuli. Ei kaduta. Mitäs mieltä olette? Onko teillä, tai onko ollut josku sivusiili? Tämähän on jo pari vuotta sitten suosionsa menettänyt juttu, mutta ei se mua haittaa. Näkee näitä edelleenkin aika paljon.


Tein tästä aiheesta videonkin, se löytyy TÄÄLTÄ!




4 kommenttia:

  1. Vautsi mikä muutos! :D Menee ihan täydestä 150e kampaajakäsittelystä :D Tosi siisti letti!
    • Life à la Annika •

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oeee kiitos! joo kyllä tulee hiukan halvemmaks tää kun ihte tekee :D

      Poista
  2. Minulla on ollut sivusiili moneenki kertaa. Minun mielestäni sivusiili on pop vaikka onhan se vähän ärsyttävää kun leikkaa sivusiilin niin sitä pitää koko ajan leikellä että pysyy siistinä. Olen alkanut taas miettimään pitäisikö leikata mutta äh... täytyy kyllä myöntää et toi sun hiustyyli sopii sulle ku nenä päähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu no saahan sitä siistiä jatkuvasti mutta eipä se minuu haittaa kun tuon parissa minuutissa hurauttaa taas lyhkäseks kummiski:) kiitos kovasti! :)

      Poista