Kuka vastaa ?

lauantai 23. toukokuuta 2015

#258 Kesä tulee, mutta tulkoot

Kesä alkaa vihdoin näyttäytymään täällä pohjolassakin, minä oon ainakin ihan valmis ottamaan sen vastaan! Olen tilaillut vähän kiinasta kesäkuteita (kiinasta siksi koska sieltä saa halpaa ja välillä ihan hyvääkin), osa on jo tullut perille ja osa vielä matkalla. Oon alkanut käyttämään hameita paljon ja tilasinkin pari hametta ja crop top-mallista paitaa niiden kanssa. Musta alkaa tulemaan pikkuhiljaa naisellinen!

 









 Äitien päivänä käytiin äitin kanssa syömässä Tampereen uuden Tornihotellin ravintolassa. Siellä on ihan älyttömän hyvää ruokaa, mukava palvelu ja nätin näköistä ja viihtyisää. Suosittelen kovasti! Ostin äitille äitienpäivälahjaksi kuorintavoiteen, kasvonaamion, pari korua ja hajuvettä :)



Oon alkanut myymään ja ostelemaan paljon kaikenlaista FB-kirppareilta. Niistä löytyy kivan edullisesti kaikkea, mukaanlukien nuo äitienpäivälahjat mitä ostin. Toki lahjat ostin käyttämättöminä/avaamattomina mutta muutoin kelpuutan mielelläni käytettyjäkin tuotteita kunhan ne ovat hyväkuntoisia ja hinta-laatusuhde on järkevä. Itsellä kun ei kovin tuota ylimääräistä rahaa ole näin työttömänä, niin tuo on oikein hyvä ja näppärä juttu itselle! Kirpparointi on muutenkin kannattavaa ihan kierrätyksenkin kannalta, ei kannata heittää kaikkea menemään jos ei itse tarvitse, sillä joku muu voi tarvita!

Muunmuassa tämä alla oleva tekonahkatakki, tosin näissä on aina riskinä se, kun ostaa joltain kauempaa asuvalta postilla, että ei olekaan sopivia itselle. Tämäkin takki oli kokoa 34, mutta silti liian iso minulle. Kävin sitten suutarilla kaventamassa sitä parilla kympillä, kun se oli muuten niin kivan näköinen että en viitsinyt pistää takaisin myyntiinkään :D


 

Mukavaa kesän alkua kaikille! Kesälomakin koputtelee kivasti ovella suurimmalle osalle, sitä odotellessa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti