Kuka vastaa ?

lauantai 13. kesäkuuta 2015

#262 Mä oon oikeesti salaa malli


Mun poikaystäväni Jani tykkää valokuvata paljon ja on siinä melkoisen hyvä myös. Se haluais välillä lähteä kuvailemaan pihalle silleen, että toimin sen mallina. Itse taas en osaa yhtään poseerata kuvissa, enkä tunne itseäni yhtään mukavaksi kameran edessä (huom. jos joku muu kuvaa), mikä on tosi ärsyttävää koska haluaisin olla kuvattavana ja saada ihtestäni kivoja kuvia. Mutta minkäs sille voi kun on niin epävarma ja nössö ettei edes oman poikaystävän mallina osaa olla. Tottakai vloggaaminen on taas ihan eri juttu.. Lähdettiinpä jälleen yksi kaunis päivä kuitenkin yrittämään jos osaisin käyttäytyä kameran edessä. Ilma oli tosi kiva ja olin saanut itsenikin ihan ihmisen näköiseksi kotona. Löydettiin tiemme Ratinan sillalle ja Jani kaivoi kameransa esille.. Mutta kuinkas kävikään taas, mun sisäinen mallini ei jälleenkerran jaksanut keskittyä olennaiseen :D










Hei, käykää tykkäämässä Janin valokuvaussivusta Facebookissa ja tsiigaileen hänen otoksia: Jani Suomalainen Photography!



2 kommenttia:

  1. Vautsi, vähä kivat nuo sun hiukset! Ja tykkään noista kuvistaki tosi paljo, ei sitä tarvii aina olla niin vakavana haha :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jea, kiitti kovasti :) joo ei tosiaan tarvii, tai ei mun kannata edes yrittää :D

      Poista