Kuka vastaa ?

sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

#265 Uutta leimaa


Kävin reilu viikko sitten ottamassa toisen tatuoinnin. Edellisen, tuon unisiepparin siis otin Tampereella Putkassa. Olin tosi tyytyväinen tulokseen ja olen edelleen.  Tatuointikuume yltyi kuitenkin niin korkeaksi, että pakko sitä oli helpottaa ottamalla toinenkin.. Hinta  Putkassa oli kuitenkin sen verran päätähuimaava, että päätin käydä kokeilemassa kaverin innoittamana toisessa paikassa tälläkertaa. Uudemman leiman otin Hervannan Ink Pistolsissa. Siellä oli todella mukava palvelu ja itse tatuoija oli myös taitava ja kiva tyyppi. Tunsin tuolla oloni jotenkin tervetulleemmaksi kuin Putkassa. Hintakaan ei ollut niin korkea kuin edellisessä. Tuolla tulee luultavimmin käytyä jatkossakin. Ainakin tätä tatuointia olisi kiva jatkaa ihan hihaksi asti jollain tapaa kunhan saahaan ideoita :)


Olen vähän haaveillut saavani ainakin toisen käsivarren täyteen tatuointeja jonakin päivänä. Mun vanhemmat eivät oikein ymmärrä tätä nykynuorten tatuointivimmaa ja saan kuulla usein mun lävistyksistä, tatuoinneista ja violetista hiustenväristä.. Kyllä he ovat hyväksyneet tämän tyylini, enkä ole saanut haukkuja tai mitään, että se ei ole ongelma onneksi. Ei se minua mitenkään vaivaa, eikä varsinkaan saa muuttamaan mieltäni tai jättämään ottamatta yhtäkään uutta tatuointia tai muutakaan. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta, mitä mieltä muut ovat minun ulkonäöstäni, kun itse olen tyytyväinen. Ja niin sen pitääkin olla. Onhan se ihan ymmärrettävää ettei nämä kaikkia miellytä, eikä tarvitsekaan miellyttää. Nuoret ja nuorten muotivillitykset ovat kuitenkin muuttuneet vanhempieni nuoruusajoista aika paljon.



Tykkään itse tästä tatuoinnista kovasti, siitä ei tullut ihan sellainen kuin alunperin suunnittelin, mutta se ei haittaa nyt kun lopputulos on kuitenkin hieno ja miellyttää omaa silmääni. :)

6 kommenttia:

  1. ootko aatellu et miten noi näkyvät tatuoinnit vaikuttaa tulevaisuudessa? esim työnhaussa?
    hieno se on kuitenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaikee olla ajattelematta kun kokoajan jostain tuutista tulee että "et sää saa töitä noitten tatuointies ja lävistystes kanssa" blaablaa :D luulis että työnantajatkin heräilis pikkuhiljaa jo 2000-luvulle ja tajuais että pian ei saaha enää nuorista työvoimaa jos niitä tatuointeja ei aleta hyväksymään kun näitä tuntuu olevan lähes jokasella vastaantulevalla pikkuhiljaa. Onneks heppaduunissa ei moisista välitetä. Kiitos! :)

      Poista
  2. Hieno leima, Pale! :3 Merkkasin siut: Liebster award: discover new blogs - http://kokoiltatulee.blogspot.fi/2015/06/liebster-award-discover-new-blogs.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kivaa, kiitos! Mää teen ton hommelin täs joku päivä :)

      Poista