Kuka vastaa ?

maanantai 12. lokakuuta 2015

#269 Kai Hän lensi pilviin, puhtaan valkoisiin





Ja sitten ihan kuin yllättäin
Kai hän lensi pilviin
Puhtaan valkoisiin
Ainakin toivoisin niin


Lepää rauhassa Putte!












Meillä oli hauska kesä Puten kanssa kun hölmöiltiin yhdessä ja yritettiin vähän tehdä myös töitä välissä. Putte oli siis kesän ajan mun lainaratsu/hoitoheppa jota kävin Valkeakoskella ratsastelemassa.

20.9.2015 kun olin jo muuttanut opistolle sain kuulla että Putte oli tullut tosi kipeäksi ja se oltiin jouduttu lopettamaan. En ala enempää avaamaan asiaa kun ei ole oma hevoseni, mutta se oli varmasti paras ratkaisu Puten tilanteessa ettei se joutuisi kärsimään enempää kivuistaan.






Pari päivää olin tosi mieli maassa kun tajusin etten pääse enää katsomaan Puttea ollenkaan ja että se oli nyt lähtenyt kokonaan pois meidän luota.

Mulla on ollut aina taipumusta kiintyä tosi helposti lähes kaikkiin heppoihin ja poneihin kenen kanssa olen ollut säännöllisesti tekemisissä ja niin ollen tämä oli aikas vaikea paikka paitsi että Puten omistajalle, niin myös minulle.

Olen kyllä joutunut luopumaan tosi monista hevos- ja poniystävistäni ja oppinut käsittelemään menetykset aika hyvin, mutta kyllä se aina tuntuu pahalta kun joutuu lähettämään ihania tovereita taivaaseen tai muuten pois omasta elämästäni.






Putte on nyt kuitenkin vihreämmillä niityillä ja katselee meitä heppataivaasta muitten enkelihevosten kanssa. Hupsua ystäväistä on kyllä kova ikävä, toivottavasti voit nyt hyvin Putte <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti